29.03.2014 г.

TAG: Liebster

Първият ми таг! Благодаря на Деси, че ме тагна! 







  • Какво харесвате на месеца, в който сме в момента? 
    - Харесвам това, че започва вече да става топличко и да разцъфват навсякъде красиви цветенца.
  • Кой е последният козметичен продукт, който си купихте?
    - Пудра и червило на Seventeen Cosmetics
  • С какво сте облечени тоооочно в момента? (pervy:D)
    - С една голяма пижама в ментов цвят, която нося когато съм болна... :(
  • Какво правите, когато вали?
    - Зависи. В повечето случаи вдигам щорите, лягам си в леглото си лаптопа, взимам нещо за ядене и се наслаждавам на това, че съм на топло, а навън вали. Понякога пък се разхождам в дъжда, но това се случва по-скоро лятото, когато не е чак толкова студено. 
  • Любим продукт за коса?
    - Без да се замислям казвам маслото на Nuxe Huile Prodigieuse, което може да се нанася на косата, кожата на тялото и лицето, но аз го използвам главно за косата си. Пристрастена съм, не мога да си представя да си измия косата и да не си сложа от него. 
    ♥ 
  • Сложете снимка или опишете мястото където прекарвате най-много време.
    - Най-много време прекарвам в апартамента си, но когато приятелят ми си е тук, прекарвам повече време в неговия. Моя апартамент е цвеж, цветен и уютен. Неговият е в по-кафеникавата и бежавата гама, което обожавам. Също така уютен и хубав дом е. Feels like home. 
    ♥ 
  • Опишете с 3 думи най-близкия ви човек без да споменавате кой е.
    - Мила, грижовна, леко луда. 
    ♥ 
  • Коя е любимата ви храна?- Труден въпрос! Не мисля, че има определена храна, която да ми е любима, но ужасно много обичам суши, пилешко месо и паста. 
  • Кой е най-любимия ви блог?
    - Оу, честно казано не знам, не мисля, че мога да кажа само един. Преди два дни открих една нова блогърка, чийто блог наистина много ми хареса. Казва се Julietta
  • Какъв мислите или бихте искали да е следващия ви пост след този?
    - Вчера бях на бал с тема "Party at Gatsby's" и тази вечер ще кача публикация за него с много снимки! Stay tuned! 
  • Какво бихте ми казали?
  • - Първо ще те гушна, а след това темите, които ще засягам ще бъдат: "Какви са интересите ти", "Какво обичаш да правиш през свободното си време", etc. Просто защото не те познавам все още толкова добре, а бих искала! :) 

    Ето ги и моите въпроси:

    • 1. Какво е точното ви настроение в момента, в който отговаряте на този въпрос?
    • 2. С какво сте облечени?
    • 3. Следите ли сериали? Ако да, кои?
    • 4. Ако трябва да си купите само едното нещо- козметика или дреха- кое би било?
    • 5. Опишете последната дреха, която си купихте.
    • 6. Опишете последния козметичен продукт, който си купихте.
    • 7. Къде най-много обичате да прекарвате свободното си време?
    • 8. Имате ли любимо заведение? Ако да, кое?
    • 9. Права или остра форма за дълги нокти?
    • 10. Някога боядисвали ли сте косата си? Ако да, как?
    • 11. Публикувайте линк към последния блог, който наистина ви грабна. 

      Тагнатите са: Мани, Нина, Десислава, Мария и Деси!
      Go, go, ladies! 

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар